Завдання навчального тренінгу:
1. Створення умов щодо підвищення мотивації постійного самовдосконалення педагога у професійному полі;
2. Підвищувати рівень самоосвітньої та творчої активності освітян;
3. Формування вмінь упроваджувати технології, які рекомендовані для використання в Новій українській школі в освітню практику.
Учасники тренінгу дізнаються:
– історію виникнення критичного мислення;
– особливості організації та впровадження стратегій розвитку критичного мислення в освітньому процесі;
– методики використання різних стратегій для формування ключових компетентностей учня Нової української школи;
– умови створення ефективного освітнього середовища, що спрямовані на формування правильної комунікації у шкільній спільноті;
– як організовувати освітній процес на основі компетентнісного підходу.
Детальніше - за цим посиланням.
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Обговорення