Понад половина українських учнів зазначили, що вчителі мови й літератури спонукають їх читати та активно працювати з текстами.
Про це йдеться в дослідженні PISA.
Отже, дослідження показало:
- У середньому більше половини українських учнів повідомили, що на всіх або більшості занять учителі мови й літератури заохочують їх читати, спонукають активно працювати з текстами.
- У середньому половина учнів повідомили, що вчителі-словесники намагаються врахувати їхні індивідуальні потреби й рівень знань усього класу на заняттях, але лише 26% зазначили, що їхній учитель без проблем змінює хід заняття, якщо розуміє, що тема заняття учням дається складно.
- Дівчата частіше за хлопців уважають, що їхні вчителі стимулюють їх до читання й використовують практики адаптивного викладання на заняттях.
- 15-річні учні, які мають вищий рівень соціально-економічного статусу, частіше визнають, що вчителі стимулюють їх до читання й намагаються адаптувати викладання до їхніх потреб.
- Викладацькі практики вчителів, які працюють у різних типах закладів освіти, у закладах освіти, що розташовані в різних типах місцевости, за відповідями учнів, істотно не відрізняються.
- Учні, учителі яких стимулюють їх до читання й використовують адаптивні практики викладання, більше задоволені читанням і мають кращі результати з читання в балах PISA.
Ознайомитись із дослідженням повністю можна в документі нижче:
PISA-2018_UKRinFocus_4_August_2020
Завантажити документ
Нагадаємо, науковці припускають, що нестача впевненості в дівчат порівняно з хлопцями може пояснити меншу зарплатню в жінок, ніж у чоловіків.
Фото: автор – HayDmitriy, Depositphotos
Обговорення