1 015
0
Міністерство освіти і науки видало рекомендації, як реорганізувати науково-методичні кабінети в центри професійного розвитку педагогів.
Рекомендації оприлюднили на сайті МОН.
За своїм статусом центри мають бути юридичними особами – комунальними бюджетними неприбутковими установами. Вони не можуть функціонувати як структурні підрозділи інших установ, закладів, організацій і виконувати завдання, не передбачені положенням про центр професійного розвитку педагогів, тому не можуть реалізовувати поточні функції науково-методичних центрів.
Центр утворює орган місцевого самоврядування з урахуванням потреб відповідної територіальної громади. Тобто, засновником може бути будь-яка місцева рада. Водночас, районні, міські (районні в містах) ради мають створити відповідні центри через реорганізацію підпорядкованих районних (міських) науково-методичних центрів (кабінетів) до 1 вересня 2020 року. Зараз науково-методичні центри функціонують в одному з двох статусів – як структурний підрозділ або як самостійна юридична особа.
Якщо науково-методичний центр є структурним підрозділом, відповідний орган місцевого самоврядування або місцевий орган виконавчої влади повинен:
У разі припинення юридичної особи її засновник може ухвалити одне з двох управлінських рішень – припинити її в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.
Реорганізувати науково-методичний центр як юридичну особу можна лише після рішення органу місцевого самоврядування про створення центру професійного розвитку педагогів як нової юридичної особи, якому може передувати рішення про ліквідацію науково-методичного центру як юридичної особи.
До повноважень та обов’язків засновника центру професійного розвитку педагогів входить, зокрема, затвердження:
Засновники самостійно регулюють порядок оголошення та проведення конкурсу на вакантні посади працівників центру в інтересах територіальної громади та орієнтуючись на загальні кваліфікаційні вимоги до кандидатів, зазначені в положенні.
Безпосереднє керівництво діяльністю центру здійснює його директор. З-поміж його повноважень:
Ознайомитись із рекомендаціями повністю можна в документі нижче:
5f45158398b54968428084Нагадаємо, наприкінці липня уряд ухвалив положення про центри професійного розвитку вчителів.
Читайте також “Нове життя науково-методичних кабінетів. Що думають освітяни про центри профрозвитку”
Фото: автор – VitalikRadko, Depositphotos
Обговорення