Напишіть нам

Всі теми

22 Червня 2020

Посібник для шкіл про організацію дистанційного навчання отримав схвалення МОН для використання в школах

Посібник від ГО “Смарт освіта” із методичними рекомендаціями для початкової, основної та старшої шкіл щодо дистанційного навчання отримав схвалення Міністерством освіти і науки для використання в школах.

Ознайомитись із посібником можна за цим посиланням (мобільна версія) або в документах нижче.

“ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти” повідомляє, що комісія з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України розглянула матеріали науково-методичної експертизи рукопису методичного посібника “Організація дистанційного навчання в школі. Методичні рекомендації” (авт. А. Лотоцька, О. Пасічник) і надала позитивну оцінку з висновком “Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах, – йдеться у повідомленні ІМЗО.

Посібник розроблявся у співпраці з Міністерством освіти і науки.

У посібнику розповідається про:

  • перехід на дистанційне навчання – з чого почати;
  • як обрати платформи та створити комунікативний простір;
  • як скласти розклад;
  • як налаштувати режим роботи вчителів;
  • як налагодити зворотний зв’язок з учнями;
  • як оцінювати учнів під час карантину;
  • академічна доброчесність та запобігання списуванню в дистанційному навчанні.

Також тут є огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання.

“У посібнику узагальнено кращі практики, які можуть стати корисними для педагогів. Ми впевнені, що рекомендації наших методисток, а також досвід багатьох учителів/учительок-практиків стануть джерелом цікавих ідей і для очного навчання. Водночас, прогнози епідеміологів на осінь не є оптимістичними, тому не можна виключити, що карантин у школах і, відповідно, вимушене дистанційне навчання можуть повторитися. І впоратися з цим викликом вдасться краще тим школам, які завчасно будуть готові”, – зазначає співзасновниця ГО “Смарт освіта” Іванна Коберник.

Методичка розділена на дві частини:

  • Загальні принципи та інструменти дистанційного навчання (взаємодія між учителями, учнями і батьками, академічна доброчеснсть, огляд вебресурсів і рекомендації для роботи з ними);
  • Методи дистанційного навчання школярів різного віку (режими дистанційного навчання і розклад уроків, мотивація учнів, оцінювання та контроль, зворотний зв’язок, дистанційне навчання дітей з ООП і т.д.);
ГРИФ_Методичні_рекомендації_дистанційна_освіта_развороты

Завантажити посібник

Завантажити мобільну версію

Посібник підготовлений за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою авторів.

Нагадаємо, ГО “Смарт освіта” та ЮНІСЕФ розробили дистанційні уроки з біології про COVID-19. Переглянути їх можна на спеціальній сторінці нашого сайту.

Ілюстрація: перша сторінка посібника

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber


29 Вересня 2020
10.52
29 Вересня 2020
Тест 10.00
25 Вересня 2020
Тестовая запись
23 Вересня 2020
Тест 14.52

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.