Інститут модернізації змісту освіти оголосив конкурс “Краща STEM-публікація – 2020”.
Подавати заявки та роботи можна з 15 травня до 25 грудня, повідомили на сайті інституту.
До участі запрошують науковців, науково-педагогічних працівників, аспірантів, студентів та всіх працівників освіти, які підтримують ідеї розвитку STEM-освіти.
Є три номінації:
Теоретичні аспекти STEM-освіти:
- вітчизняні, зарубіжні надбання та проблеми запровадження STEM-освіти;
- новітні технології як інноваційний інструмент оновлення дидактичних принципів природничо-математичної освіти;
- STEM-напрями як інструмент підвищення якості інклюзивної освіти.
STEM-освіта від дошкільника до випускника:
- науково-методичне забезпечення та організація STEM-навчання в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи;
- наступність між освітніми рівнями як актуальна проблема запровадження STEM-освіти та реалізації Нової української школи;
- інноваційні підходи в підготовці випускників до побудови успішної кар’єри в галузі STEM-професій;
- зміст та напрями організації освітнього процесу із запровадженням STEM-навчання;
- представлення STEM-проєктів, впроваджених у навчально-виховний процес;
- інноваційні методи, засоби та форми організації освітнього процесу: хакатон, марафон, онлайн-експерименти, електронні віртуальні лабораторії, наукові музеї, платформи для організації міжнародної проєктно-дослідницької діяльності.
Підготовка педагогічних кадрів та освіта дорослих:
- теорія і практика формування професійної компетентності педагогів у контексті STEM-освіти;
- досвід та проблеми розвитку STEM-освіти у вищій школі;
- розвиток професійної компетентності фахівців STEM-освіти в системі неперервної педагогічної освіти.
Переможці отримають право на безкоштовний друк публікації у науково-педагогічних журналах та почесні грамоти ІМЗО.
Вимоги до публікації дивіться тут.
Детальніше про конкурс можна дізнатись тут.
Нагадаємо, вчителі можуть провести урок біології про коронавірус та отримати сертифікат ЮНІСЕФ.
Ілюстрація: ІМЗО
Обговорення