Напишіть нам

Всі теми

6 Листопада 2019

Технології роботи педагога та асистента педагога в ЗЗО з інклюзивною формою навчання. Модуль 3

Для кого цей курс? Для вчителів, вихователів, асистентів педагогів, корекційних педагогів та методистів закладів загальної й інклюзивної освіти.

Що дізнаються учасники в процесі навчання:

  • Які бувають види особливих освітніх потреб і чим вони відрізняються;
  • Діти із ООП: сильні та слабкі сторони розвитку;
  • На які особливості розвитку дитини звертати увагу при побудові подальшої корекційно
  • розвивальної та навчальної програми;
  • ІПР: основні складники, команда супроводу, особливості складання за кожною окремою нозологією;
  • Методи експрес-діагностики для визначення особливостей розвитку дитини;
  • Як заручитися підтримкою батьків та разом із ними допомогати дитині долати труднощі;
  • Різницю в роботі та посадових обовязках педагога, асистента педагога та асистента дитини тощо.

Модуль 3 (14 грудня 2019, навчання триває з 10.00 – 16.00):

  • Побудова календарного та поурочного планування в класі з інклюзивним навчанням;
  • Моделі проведення бінарних уроків учителем/вихователем та асистентом учителя в класі/групі з інклюзивним навчанням;
  • Застосування технології диференційованого викладання в ході проведення уроків/занять в класі/групі з інклюзивним навчанням;
  • Організація корекційно-розвивальної роботи із дітьми із особливими освітніми потребами в різний віковий період;
  • Оцінювання навчальних досягнень учнів в класі з інклюзивним навчанням.

Зареєструватись можна за цим посиланням. Детальніше про подію тут.

Подія на FB

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber

Місто

Київ

Адреса

Центр Компетенцій (пр. Перемоги, 37, корпус 6, оф. 235)

Час

9 листопада
10:00-16:00

Організатор

Центр Компетенцій

Вартість

1000 грн за один модуль

Купити квитки

Рекомендації

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.