Для кого цей курс? Для вчителів, вихователів, асистентів педагогів, корекційних педагогів та методистів закладів загальної й інклюзивної освіти.
Що дізнаються учасники в процесі навчання:
- Які бувають види особливих освітніх потреб і чим вони відрізняються;
- Діти із ООП: сильні та слабкі сторони розвитку;
- На які особливості розвитку дитини звертати увагу при побудові подальшої корекційно
- розвивальної та навчальної програми;
- ІПР: основні складники, команда супроводу, особливості складання за кожною окремою нозологією;
- Методи експрес-діагностики для визначення особливостей розвитку дитини;
- Як заручитися підтримкою батьків та разом із ними допомогати дитині долати труднощі;
- Різницю в роботі та посадових обовязках педагога, асистента педагога та асистента дитини тощо.
Модуль 3 (14 грудня 2019, навчання триває з 10.00 – 16.00):
- Побудова календарного та поурочного планування в класі з інклюзивним навчанням;
- Моделі проведення бінарних уроків учителем/вихователем та асистентом учителя в класі/групі з інклюзивним навчанням;
- Застосування технології диференційованого викладання в ході проведення уроків/занять в класі/групі з інклюзивним навчанням;
- Організація корекційно-розвивальної роботи із дітьми із особливими освітніми потребами в різний віковий період;
- Оцінювання навчальних досягнень учнів в класі з інклюзивним навчанням.
Зареєструватись можна за цим посиланням. Детальніше про подію тут.
Подія на FB
Обговорення