Для кого цей курс? Для вчителів, вихователів, асистентів педагогів, корекційних педагогів та методистів закладів загальної й інклюзивної освіти.
Що дізнаються учасники в процесі навчання:
- Які бувають види особливих освітніх потреб і чим вони відрізняються;
- Діти із ООП: сильні та слабкі сторони розвитку;
- На які особливості розвитку дитини звертати увагу при побудові подальшої корекційно
- розвивальної та навчальної програми;
- ІПР: основні складники, команда супроводу, особливості складання за кожною окремою нозологією;
- Методи експрес-діагностики для визначення особливостей розвитку дитини;
- Як заручитися підтримкою батьків та разом із ними допомогати дитині долати труднощі;
- Різницю в роботі та посадових обовязках педагога, асистента педагога та асистента дитини тощо.
Модуль 2 (09 листопада 2019, навчання триває з 10.00 – 16.00)
- Особливості побудови роботи із батьками дітей із особливими освітніми потребами, як із повноправними учасниками команди корекційно-розвивального впливу в процесі психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в ЗЗО;
- Особливості побудови роботи в міждисциплінарній команді фахівців;
- Технології роботи вчителя/вихователя в інклюзивному класі/групі;
- Технології роботи асистента вчителя/вихователя в інклюзивному класі/групі.
Зареєструватись можна за цим посиланням. Детальніше про подію тут.
Подія на FB
Обговорення