Навчіться бачити у кожній конфліктній ситуації потенціал і можливість для особистісного зростання і покращення стосунків з близькими. Це мистецтво, якому можна навчитись, говорячи мовою серця, мовою Ненасильницької Комунікації.
КЛЮЧОВІ ТЕМИ ОДНОДЕННОГО ТРЕНІНГУ:
1. Реакція в конфліктній ситуації
2. Основи методи ненасильницької Комунікації (ННК)
3. 4 компонента ННК:
• безоціночне спостереження
• визнання почуттів
• визначення потреб
• висловлювання прохань
4. Способи встановлення зв’язку “від серця до серця”
5. Управління гнівом
6. Реакція на критику
Конфлікти і непорозуміння можуть виникнути в кожній родині або команді. Їх важливо і потрібно обговорювати, і вирішувати. ННК чудово працює як у спілкуванні з дітьми та близькими, так і на лінії фронту, в школах, лікарнях, організаціях в більш ніж 70 країнах світу.
Детальніше про метод Ненасильницької комунікації читайте за цим посиланням.
Про ННК
Ненасильницька комунікація (ННК) – це метод побудови стосунків між людьми, заснований на чесності, емпатії, доброзичливості, відкритості та шанобливості, який дозволяє врахувати почуття і потреби кожної людини та задовольнити їх.
З ННК ми навчаємося емоційній компенетності - чути наші власні найглибші потреби та потреби інших, а також ідентифікувати і чітко формулювати те, що “живе в нас”. Через наголошення на уважному вислуховуванні – як самих себе так і інших – ННК стимулює повагу, уважність, емпатію та породжує взаємне бажання давати від серця.
Про Еву Рамбалу
Ева Рамбала (Угорщина) – офіційний тренер Міжнародного центру з Ненасильницької комунікації (CNVC), яка має понад 20 років досвіду роботи тренером з Ненасильницької Комунікації та ефективних комунікацій. Ева є досвідченим медіатором та фахівцем з примирення й відновлення порозуміння у більш ніж 30 країнах світу, працювала з компаніями, дитячими будинками, школами, в’язницями, лікарнями, духовними закладами тощо.
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Обговорення