Як зробити життя із дитиною, яка має особливі освітні потреби, простішим і комфортнішим для батьків та самої дитини? Як надихнутися на діяльність чи нормальний відпочинок (без почуття провини), коли здається, що для соціуму ти та твоя родина завжди незручні, а рівень складнощів завищений?
Про що йтиметься на дискусії щодо доступності і безбар’єрності навчання у школах та садочках для дітей з інвалідністю чи особливими освітніми потребами:
▪ Чим особливі діти зі СДУГ та аутизмом
▪ Як полегшити життя собі та дітям
▪ Які методи допомагають, а які - шкодять
▪ Чи можна вплинути на поведінку дитини вихованням
▪ Як почуваються та з чим зіштовхуються батьки таких дітей
▪ Чи готове суспільство до впровадження інклюзії в школах
▪ Як полегшити життя собі та дітям
Спікери/ки:
🔥 Nastya Melnychenko, мама дитини з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги. Розповість про шлях до постановки діагнозу, з чим стикаються батьки такої дитини і як їх приймають оточуючі.
🔥 Volodymyr Bryskin, фахівець з впровадження інклюзії.
🔥 Yulia Zavhorodnia, медична психологиня, психотерапевтка когнітивно-поведінкового напряму. Розповість про особливості дітей, про дієві методи взаємодії з ними
🔥 Lyudmyla Suhachevska, мама дитини з аутизмом. Розповість про соціалізацію дитини у інклюзивному класі, поділиться досвідом взаємодії з викладацьким колективом.
Організатори закликають брати дітей із собою. Їх розважатиме аніматор, а також будуть майстер-класи у дитячій зоні.
Проект здійснюється ГО “Студена” за підтримки Український Жіночий Фонд / Ukrainian Women’s Fund
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Обговорення