Спрямованість тренінгу:
- Усвідомлення вчителями феномену діалогу як ефективного інструменту розвитку особистості людини;
- Ознайомлення із структурою, енергією, процесом, призначенням і результатом діалогічної взаємодії в НУШ;
- Особисте тестування учасниками тренінгу технік і алгоритмів діалогічної взаємодії.
- Підживлення наміру учасників тренінгу розвивати особисту професійну діалогічність і діалогічність НУШ.
Дизайн тренінгу:
- Вхід-налаштування. Вправа “Встановлення контакту”.
- Бачення феномену діалогу: структура, енергія, процес, призначення, результат. Вправа “Готовність до діалогу”.
- Діалог в професійному зростанні вчителя НУШ. Вправа “Від початківця до майстра”.
- Внутрішній діалог вчителя – основа особистої відповідальності. Вправа “Розподіл відповідальності”.
- Втілюючий діалог: підживлення, відображення, візаві. Вправа “Втілюючий діалог на уроці”.
- Полілог учасників освітнього процесу. Вправа “Пошук спільної мови”.
- Вихід-усвідомлення. Вправа “Сувенір на перспективу”.
-
Детальніше - за цим посиланням.
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Обговорення