Ні для кого не секрет, що коли в родині малеча йде “перший раз у перший клас”, стресують усі - й діти, і батьки. Певною мірою для батьків це навіть більший стрес, адже початок шкільного навчання дітей для них є свого роду першою (особливо якщо дитина не відвідувала садочок) перевіркою, як вони впоралися із підготовкою дитини до соціалізації.
Звичайно, батьків хвилює, як складуться стосунки з першою вчителькою, чи буде подобатися ходити до школи, як піде навчання, якими будуть відносини з однокласниками.
Ще більше переймаються батьки дітей з інвалідністю, які обирають для своєї дитини інклюзивну форму навчання.
Як будуть ставитися до нашої дитини не лише однокласники, а й інші діти в школі? Чи зможе, чи захоче вчитель враховувати особливості нашої дитини? Як поставляться батьки інших дітей до присутності нашої дитини у класі? Чи почуватиметься дитина безпечно? Як говорити з іншими людьми про особливості нашої дитини? Чи правильно ми робимо, що не віддали дитину до спеціальної школи?
Зустріч буде саме про те, яким чином вчитель та психолог можуть сприяти зменшенню рівня “першокласного” стресу для батьків і дітей. Запрошуємо усіх зацікавлених поговорити про:
- можливі фокуси роботи психолога з родинами, які варто знати й вчителям,
- форми роботи з батьками в інклюзивному класі,
- психологічний інструментарій, доступний і психологам, і вчителям.
Спікерка - Екатерина Глушенко, канд. пед. наук, доцент кафедри офтальмопедагогіки факультету спеціальної та інклюзивної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова, психолог-консультант у методі сімейної системної терапії
Для кого?
Для всіх: учителів, директорів, психологів, асистентів учителя, батьків. Оскільки інклюзія - це про всіх і для всіх, тож раді будемо бачити всіх і кожного 😉
З будь-яких питань про подію сміливо звертайтеся за електронкою: kny@osvitoria.org
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Обговорення