Генеральна директорка Української маркетингової групи (UMG) Natalia Bukhalova проведе в Хабі “Освіторії” презентацію дослідження про сучасне покоління підлітків. Міленіали вже заполонили офіси компаній та державні установи, тепер у центрі уваги – zzzагадкове “покоління Z”.
Їм зараз від 14 до 22 років, і саме вони становлять найактивнішу частину молоді, яка до того ж якраз навчається у середній, старшій та вищій школі.
Під час презентації поговоримо про таке і не тільки:
- Міфи та реальність про покоління Z: чим живуть, що люблять, чого хочуть;
- Віртуальність чи живе спілкування – які цінності та орієнтири в сучасних підлітків;
- В чому їх сила та із чим потребують допомоги?
Ми переконані, що немає кращих чи гірших поколінь – кожному свій час та місце. Та між ними точно можна уникнути конфліктів та непорозумінь. Тож дослідження UMG допоможе вчителям та батькам краще зрозуміти своїх дітей та учнів.
Про спікерку – Наталія Бухалова, генеральна директорка Української маркетингової групи, викладачка бізнес-школи МІМ-Київ, має 21 рік стажу в маркетингових дослідженнях та встигає при цьому мамою 3-х дітей (тож питання – чи точно розбирається в підлітках – відпадає саме 🙂
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Обговорення