Для кого: для вчителів інклюзивних класів, асистентів вчителя, студентів педагогічних університетів.
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Серія зустрічей у форматі тренінгових занять, які допоможуть педагогам вирішити низку завдань, пов’язаних із запровадженням інклюзивного навчання:
- що робити із супротивом батьків інших дітей;
- як допомогти дітям подружитися;
- за якою програмою навчати дитину з особливими освітніми потребами;
- хто і як забезпечує психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами;
- якою є роль асистента вчителя в цьому процесі
За два дні ви пройдете всі кроки - від створення СПРИЯТЛИВОГО ДЛЯ УСІХ ДІТЕЙ СЕРЕДОВИЩА до ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, які допоможуть якісно організувати освітній процес в інклюзивному класі. Кожен з учасників через власний досвід й участь зможе переконатися в ефективності запропонованих форм і методів роботи.
ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ВИ:
- ознайомитесь із сучасним підходом до визначення особливих освітніх потреб
- дізнаєтесь про трирівневу модель підтримки дитини з особливими освітніми потребами, яка слугує основою в організації інклюзивного навчання
- отримаєте інструменти для роботи вчителя та асистента вчителя в інклюзивному класі;
- отримаєте практичні рекомендації щодо забезпечення індивідуалізації навчання як цілісного процесу у роботі з усіма дітьми
- навчитеся розробляти Індивідуальноу програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами
- попрактикуєтеся у розробленні адаптацій для дітей з особливими освітніми потребами
Під час занять учасників очікує робота з кейсами (*Кейс передбачає практикум на основі обговорення, аналізу реальних ситуацій)
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ: 1200 грн. за два дні
(пакет учасника складає 12 год. аудиторної роботи, список літературних джерел для самостійного опрацювання (прицільно до зазначеної теми) роздатковий матеріал, кава-паузи, сертифікат з вказаною кількістю годин)
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТРЕНЕРІВ:
Інна Горбенко – канд.пед.наук, психолог, доцент кафедри менеджменту освіти та практичної психології; автор і ведуча тренінгових програм з організації інклюзивного навчання. Досвід тренерської діяльності – 16 років.
Практичний досвід психолого-педагогічної роботи в школі з інклюзивним навчанням – 10 років.
З 2009 по 2013 роки працювала головним спеціалістом відділу освіти осіб з особливими потребами МОН України.
Стажування та виконання науково-дослідного гранту в університеті Грента МакЮена (Едмонотон, Канада, 2016), випускник Програми “Відкритий світ” (Баффало, ш-т Нью-Йорк, США, 2009), учасник проекту “Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами в Україні” (ш-ти Вірджинія, Делавер, США, 2010), проекту “Відкрита школа” (Прага, Брно, 2017).
Тренер та консультант проектів Всеукраїнського фонду “Крок за кроком” з 2002 року:
- “Запобігання насильству над дітьми” (2002),
- “Адвокатсво батьків: основні стратегії обстоювання прав дітей з особливими потребами на інклюзивну освіту” (2004-2005),
- “Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами в Україні” (2008-2013),
- “Розвиваємо інклюзивну школу разом: партнерство загальноосвітнього та спеціального навчальних закладів” (2012-2015)
- “Використання “Індексу інклюзії” як інструменту моніторингу навчального закладу” (2012)
- “Інклюзивна освіта: крок за кроком” (2013-2015)
- “Створення інклюзивного безпечного середовища в навчальних закладах і громадах” (2015-2016) та інші.
Оксана Федоренко – канд.пед.наук, старший науковий співробітник Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.
Більше 10 років практичного досвіду роботи вчителем у школі для дітей з порушеннями слуху. Досвід науково-методичної та тренерської діяльності в рамках поширення позитивного досвіду навчання і виховання осіб з особливими освітніми потребами – більше 5 років.
- Стажування та виконання науково-дослідного гранту в університеті Грента МакЮена (Едмонотон, Канада, 2012) та неурядової організації “TANU” й Міністерства Освіти Іспанії (м. Барселона, 2017);
- Учасник навчально-практичного курсу “Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі” (2015 р.);
- Тренер Всеукраїнського фонду “Крок за кроком” у проекті “Садочок - простір дружній до дитини” (2016 р.);
- Автор корекційно-розвиткових програм для дітей з порушеннями слуху та навчально-методичних матеріалів для педагогів.
Обговорення