1 535
0
На думку очільниці директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Лариси Самсонової, потрібно спиратись не на проблеми, а на можливості дітей з особливими освітніми потребами.
Про це вона сказала в ефірі Громадського радіо.
“Ми завжди звикли бачити в людині з особливими освітніми потребами її недоліки. А спробуйте побачити сильні сторони людини, на них спертися і побудувати систему освіти таким чином, щоб врахувати всі можливі сильні сторони. Повірте, ми всі будемо цьому вчитися. Це непросто, бо в нас ще довго відгукуватиметься шлейф радянського досвіду”, – наголосила очільниця директорату.
Вона зазначила, що раніше дітям з особливими освітніми потреба ставили медичні діагнози, від яких відштовхувались під час їхнього навчання. Тепер же таким людям не ставитимуть медичного діагнозу.
В інклюзивно-ресурсних центрах будуть спиратися на міжнародні класифікації функціонування. Тобто на потреби і на можливості таких дітей.
Самсонова також переконана, що індивідуальна форма навчання завжди програшна для учнів.
Нагадаємо, інклюзивно-ресурсні центри отримають систему автоматизації роботи за 5 мільйонів гривень.
Міністерка освіти і науки Лілія Гриневич називає інклюзивну освіту одним із пріоритетів реформи.
Фото: автор – ArtsyBee, Pixabay
Обговорення