Напишіть нам

Всі теми

20 Листопада 2018

Треба опиратись на можливості дітей з особливими освітніми потребами – Самсонова

На думку очільниці директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Лариси Самсонової, потрібно спиратись не на проблеми, а на можливості дітей з особливими освітніми потребами.

Про це вона сказала в ефірі Громадського радіо.

“Ми завжди звикли бачити в людині з особливими освітніми потребами її недоліки. А спробуйте побачити сильні сторони людини, на них спертися і побудувати систему освіти таким чином, щоб врахувати всі можливі сильні сторони. Повірте, ми всі будемо цьому вчитися. Це непросто, бо в нас ще довго відгукуватиметься шлейф радянського досвіду”, – наголосила очільниця директорату.

Вона зазначила, що раніше дітям з особливими освітніми потреба ставили медичні діагнози, від яких відштовхувались під час їхнього навчання. Тепер же таким людям не ставитимуть медичного діагнозу.

В інклюзивно-ресурсних центрах будуть спиратися на міжнародні класифікації функціонування. Тобто на потреби і на можливості таких дітей.

Самсонова також переконана, що індивідуальна форма навчання завжди програшна для учнів.

Нагадаємо, інклюзивно-ресурсні центри отримають систему автоматизації роботи за 5 мільйонів гривень.

Міністерка освіти і науки Лілія Гриневич називає інклюзивну освіту одним із пріоритетів реформи.

Фото: автор – ArtsyBee, Pixabay


29 Вересня 2020
10.52
29 Вересня 2020
Тест 10.00
25 Вересня 2020
Тестовая запись
23 Вересня 2020
Тест 14.52

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.