924
0
Жодна з країн чи економік не створила системи освіти з рівним доступом для всіх учнів, проте деякі наблизились до цієї мети набагато більше за інших.
Про це йдеться в дослідженні PISA, опублікованому на PISA Ukraine.
“Деякі країни й економіки показали, що підвищити рівність і справедлівість освітніх можливостей можна водночас із підвищенням середнього результату PISA, і досягти цього можна відносно швидко”, – зазначають дослідники.
Ті країни та економіки, яким вдалося забезпечити відносно рівний доступ до освіти, вдавалися до певних політичних кроків. Цей факт спростовує хибне уявлення, що учні з несприятливими передумовами для навчання неминуче показуватимуть низькі результати в школі.
Детальніше про дослідження дивіться у документі нижче.
Завантажити документ можна за цим посиланням.
Нагадаємо, що кращі результати PISA показують учні, вчителі яких отримують вищу зарплатню. Також PISA дослідили, що головним чинником успішності учнів є кваліфікація вчителів, а більші витрати на освіту не гарантують вищої якості навчання.
Фото: Pixabay
Обговорення